На старті продажів оновленого кроссовера, виробник особливу увагу приділив саме топовій модифікації під назвою Kona N Line, яка отримає 2-літровий турбодвигун від Hyundai i30 N. Максимальна потужність цієї силової установки складає майже 250 к.с. що змусить хвилюватися такі моделі спортивних кроссоверів як Audi SQ2 та BMW X2 M35i. Доречі, під час рестайлінгу корейці модернізували всі двигуни в тому числі і базовий 3-циліндровий 1-літровий мотор потужністю 118 к.с. Серед цікавих варіантів ми відмітимо продуктивний 4-циліндровий 1,6-літровий бензиновий агрегат на 195 к.с., який поєднується з повним приводом та 7-ступеневою автоматичною коробкою перемикання швидкостей. Не залишили без уваги і дизельний мотор об҆ ємом 1,6 літра на 134 к.с., до складу якого увійшла 48-Вольтова система наддуву. В парі з дизельним агрегатом працює 6-ступенева механічна коробка перемикання швидкостей або 7-ступеневий автомат. Очікується, що через декілька місяців ми побачимо і повністю електричну версію Hyundai Kona Electric, попит на яку в Європі залишається дуже високим.
Зміни в інтер’єрі Kona обмежені не лише центральною консоллю. Для зручності водія з҆ явилось електронне стоянкове гальмо, а пассажирів відтепер розважатиме сучасна інформаційно-розважальна система з 10,25-дюймовим сенсорним екраном.
На вибір клієнтів доступно чотири варіанти комплектацій SE Connect, N-Line, Premium, Ultimate які вирізняються рівнем оснащення та додатковим обладнанням. В базову версію увійшли такі опції як 17-дюймові легкосплавні диски, рейлінги на даху, електропакет, задній спойлер з вбудованим стопсигналом та камера заднього огляду. Вже у наступному рівні ми побачимо 18-дюймові легкосплавні колісні диски, спортивні акценти в салоні та контрастну червону стрічку на сидіннях та ричагу перемикання швидкостей. Найбільш солідно оснащені кроссовери матимуть підігріви сидінь, електричне регулювання положення сидінь, люк з електроприводом та додаткові системи з безпеки. Вартість таких машин скоріш за все буде перевищювати 30 тисяч євро…